Kan jag ändra min leveransadress efter att beställningen har skickats?

Uppdaterad

Ja, du kan enkelt uppdatera dina leveransuppgifter i Postnords app. Du kan både byta ditt valda leveransätt (paketbox eller ombud) och du kan även välja att omdirigera din leverans till en annan postort om det behövs. Notera att vi inte erbjuder någon hemleverans direkt till brevlådan.

Om du har beställt paket till ett ombud så kan du enligt Postnord ändra vald destination tills dess att paketet ligger på lastbilen ut till ombudet.

Om du i stället beställt ditt paket till en paketbox så kan du ändra destination fram tills dess att Postnord har börjat hantera godset på en av sina terminaler.

För att byta destination för ditt paket klickar du på enkelt på knappen ”uppdatera leverans” i Postnord appen när ditt paket har registrerats där.

För mer information kring hur du omdirigerar ditt paket så hänvisar vi till Postnords hemsida.


warning Created with Sketch.